Γίνε φαβορί και σπρώξε την τύχη σου παίζοντας το καλύτερο καζίνο μόνο στην William Hill!

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Τζέκος: "Στόχος μου... να βάζω γκολ"



Τζέκος: Στόχος μου να βάζω γκολ

Σήμερα έπρεπε να πάρουμε τη νίκη, για να έχει αξία το διπλό στη Φιλιππιάδα, στο α’ ημίχρονο καταφέραμε να βάλουμε 2 γκολ και να προηγηθούμε, στο β’ ημίχρονο δεν πήγαμε πολύ καλά, η αντίπαλη ομάδα έκανε ευκαιρίες. Ωστόσο η διαφορά ποιότητας ήταν εμφανής. Έχουμε ρεπό θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε. Δεν φανταζόμουν ούτε εγώ να κάνω τόσο καλό ξεκίνημα, μου έδωσαν και ψυχολογία καλή οι συμπαίκτες μου. Αν κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά θα πάμε καλά, έχουμε δύσκολο πρόγραμμα από εδώ και πέρα.

Αγωνίζομαι σε μια θέση που πρέπει να βάζω γκολ, αυτός είναι ο προσωπικός μου στόχος, ελπίζω να καταφέρω να βοηθήσω την ομάδα.

Ζαμπλόν: Οικογενειακό το κλίμα στον Φωκικό


Το παιχνίδι ήταν πολύ καλό, λίγο σκληρό, προσπαθούμε να ακολουθούμε τις οδηγίες του προπονητή, είχαμε καλές στιγμές αλλά κυρίως ήταν ένα σκληρό ματς με μια καλή αντίπαλο. Το πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε τον αγώνα, πρέπει να προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο. Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας για να πετύχουμε τον στόχο που έχουμε θέσει.

Το κλίμα είναι πολύ καλό, νιώθω σαν το σπίτι μου, είναι δύσκολο να βρεις ένα τέτοιο φιλικό περιβάλλον σαν του Φωκικού. Υπάρχει συνοχή ανάμεσα στη διοίκηση τους προπονητές και τους παίχτες. Είμαστε σαν μια οικογένεια, είναι σημαντικό για μένα μιας και έρχομαι από πολύ μακριά.

Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι, να ανέβει κατηγορία η ομάδα μου.


Μακρής: Δικαιούμασταν τη νίκη

Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, στο α ημίχρονο βάλαμε 2 γκολ και από εκεί και πέρα κάναμε συντήρηση δυνάμεων. Πιστεύω ότι ήμασταν πολύ καλύτεροι και δικαιούμασταν τη νίκη. Το κλίμα στο Φωκικό είναι οικογενειακό, με υγιή ανταγωνισμό, όλοι δουλεύουν για το καλό την ομάδα. Ας μας στηρίξει ο κόσμος όπως και εμείς δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας για το καλό του Φωκικού.



Κατεβάστε εδώ τις συνεντεύξεις τύπου:

http://rapidshare.com/files/336863518/tzekos.wav.html
http://rapidshare.com/files/336864017/zablon.wav.html
http://rapidshare.com/files/336865359/makris.wav.html


View My Stats

Kazino

Παίξτε Δικτυακό Καζίνο στο Kazino 848

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΩΚΙΚΟΥ