Γίνε φαβορί και σπρώξε την τύχη σου παίζοντας το καλύτερο καζίνο μόνο στην William Hill!

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Aποκλειστική συνέντευξη του Μιχάλη Κασάπη για όλους και για όλα!


Για όλους και για όλα μίλησε αποκλειστικά στο fokikos.gr o Μιχάλης Κασάπης, παραδέχτηκε ότι έχει δεχτεί προτάσεις για την επόμενη σεζόν από άλλες ομάδες τονίζοντας ωστόσο ότι πρώτο λόγο έχει ο Φωκικός. Τόνισε ότι έχει άψογες σχέσεις με την διοίκηση, ομολόγησε ότι ο πάγκος έχει μεγαλύτερο άγχος από ότι ο αγωνιστικός χώρος, ενώ αναφορικά με την… ΑΕΚ τόνισε πως πρέπει να δοθεί μια ευκαιρία στον Αδαμίδη.

Αρχικά κ. Κασάπη ήθελα να μάθω με τι κριτήρια αποφασίσατε να ξεκινήσετε την προπονητική σας καριέρα στον Φωκικό.

Από την στιγμή που αποφασίζεις να ξεκινήσεις μια προπονητική καριέρα, προσέχεις να ξεκινήσεις από το πρώτο σκαλοπάτι. Αυτό το σκαλοπάτι για μενα είναι μια ομάδα Γ’ εθνικής.

Αισθάνεστε πως έχετε περάσει την φιλοσοφία που θέλατε στους παίχτες. Είστε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα;

Αυτό δεν είναι κάτι που αλλάζει από την μια μέρα στην άλλη και εγώ την ομάδα δεν την είχα από την αρχή της προετοιμασίας. Πιστεύω ότι ένας προπονητής πρέπει να την έχει από το ξεκίνημα μια ομάδα, να είναι δηλαδή οι επιλογές δικές του, η προετοιμασία να είναι δικιά του για να έχει την απόλυτη ευθύνη και την απόλυτη εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Είναι κατά τη γνώμη μου μεγάλο πράγμα να ξεκινάς από την αρχή εσύ και να έχεις την απόλυτη ευθύνη της ομάδος. Πέρα από αυτό είμαι ικανοποιημένος γιατί έχω βρει καλά παιδιά εδώ που έχουν όρεξη για δουλειά, αυτό το αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα που έχουν έρθει μέχρι τώρα και η πορεία της ομάδος.

Έχετε εντοπίσει παιδιά του Φωκικού που θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν σε μεγαλύτερες κατηγορίες;

-Υπάρχουν 2-3 παιδιά που μπορούνε αλλά χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά και δεν πρέπει να έχουν χαμηλούς στόχους. Πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και προσωπικότητα.

Ένα φαινόμενο που παρατηρούμε στον Β. Όμιλο στη Γ εθνική είναι πως αλλάζουν οι προπονητές σαν τα πουκάμισα. Βάσει της εμπειρίας σας γιατί θεωρείτε πως δεν δίνεται πίστωση χρόνου από τις διοικήσεις και με ένα κακό αποτέλεσμα δείχνουν την έξοδο στους προπονητές;

Είναι μια νοοτροπία των Ελλήνων παραγόντων αυτό, υπάρχει χρόνια όχι μόνο στη Γ Εθνική και σε άλλες κατηγορίες ότι το έργο ενός προπονητή κρίνεται από τα αποτελέσματα οπότε, αν δούνε ότι το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουνε, που είναι η νίκη, δεν τους ενδιαφέρει αν η ομάδα παίζει καλά ή πάει καλά ή γίνεται μια δουλειά που σε βάθος χρόνου 2-3 ετών θα φέρει την ομάδα να πρωταγωνιστήσει και όχι μόνο να αγωνίζεται για να σωθεί. Έχουν την απαίτηση η ομάδα να σώνεται από τον πρώτο γύρο, να παίζει και καλό ποδόσφαιρο να παίρνει και τα αποτελέσματα. Έτσι δεν την πληρώνουν οι 30 ποδοσφαιριστές την πληρώνει ο ένας, που είναι ο προπονητής.

Η σχέση σας με την διοίκηση ποια είναι, σε εμάς που είμαστε εκτός ομάδας φαίνεται πως οι σχέσεις σας είναι άριστες.

Μέχρι στιγμής, άριστες είναι οι σχέσεις μας.

Να τολμήσω να ρωτήσω αν σας έχει γίνει κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλη ομάδα;

Προτάσεις από άλλες ομάδες, έχω από τον Δεκέμβρη, αλλά έχω μάθει στη ζωή μου να μην πουλάω τους ανθρώπους που με στηρίξανε, γιατί όπως είπα και στην αρχή ο Φωκικός ήταν και για μένα η αρχή που είναι το ήμισυ του παντός. Από εκεί και πέρα έχω και άλλες προτάσεις και τις οποίες θα τις βάλω όλες κάτω το καλοκαίρι και θα αποφασίσω. Γιατί όπως έχω ξαναπεί και εγώ είμαι προπονητής καριέρας και θέλω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Αλλά πάντα με βήματα σταθερά και μικρά.

Πώς βλέπετε το επίπεδο του φετινού πρωταθλήματος; Θα υπάρξουν ανατροπές στην κορυφή;

Θέλω να πιστεύω ότι ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα, πέρας της Επανομή που έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα για την πρώτη θέση, η δεύτερη πιστεύω θα κριθεί στην τελευταία αγωνιστική.

Η διαιτησία, σκοπίμως ή όχι δεν το γνωρίζω, έχει στερήσει από τον Φωκικό αρκετούς βαθμούς. Εσείς εκτιμάται πως είναι αντιπροσωπευτική της αξίας του;

Επειδή δεν μπορούμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και δεν μπορούμε να πάρουμε αυτά που μας έχουν στερήσει οι διαιτησίες, η γνώμη μου είναι ότι όντως μας στέρησαν κάποιους βαθμούς αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω για αυτό. Όντως υπήρχαν παιχνίδια που η διαιτησία μας έκοψε βαθμούς, τουλάχιστον 8-10 και μας στέρησε το δικαίωμα να μπορούμε να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο, ακόμα και για τη 2η θέση.

Από τις μεταγραφές του Δεκεμβρίου, οι οποίες κατά μεγάλο βαθμό είναι δικές σας εισηγήσεις, Μακρής και Ζαμπλόν για διαφορετικούς λόγους είναι εκτός ομάδας. Πώς θα αναπληρωθεί το κενό τους;

Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα γιατί έχουμε μείνει πολύ λίγοι. Ο ένας είχε ένα πρόβλημα υγείας και δεν θα μπορούσα εγώ, ειδικά εγώ και αυτό είπα και στην διοίκηση, δεν μπορώ να ρισκάρω τη ζωή ενός ανθρώπου. Ο δεύτερος, ο Μακρής είναι φαντάρος και τώρα που είναι στην μονάδα από εδώ και πέρα, αν όχι από αυτή την Κυριακή θα είναι κοντά μας.

Σας έχω παρακολουθήσει από την αρχή να λέτε ότι πρέπει να μείνει οπωσδήποτε ένας βασικός κορμός για του χρόνου. Έχετε στο μυαλό σας και δεν ξέρω αν μπορείτε να μου πείτε και ονόματα για το ποιους επιθυμείτε να παραμείνουν οπωσδήποτε και του χρόνου.

Καταρχήν για να μιλήσω για τους ποδοσφαιριστές που θα μείνουν του χρόνου πρέπει να μείνω και εγώ του χρόνου. Δεν μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο τώρα γιατί δεν θέλω να αδικήσω κανέναν. Αλλά αυτό που είπα ισχύει ότι αν θέλει μια ομάδα να πρωταγωνιστήσει σε 2-3 χρόνια, όπως είναι το όνειρο κάθε διοίκησης, να μπορέσει δηλαδή μια ομάδα να διεκδικήσει την άνοδο και όχι μόνο να σώνεται, πρέπει να υπάρχει ένας βασικός κορμός, που να είναι 2-3 χρόνια μαζί, να μπορούν να αποκτήσουν κοινές εμπειρίες και αυτοπεποίθηση, να μάθουν και τη φιλοσοφία του προπονητή και από εκεί και πέρα με 2-3 προσθήκες να μπορέσει η ομάδα να φτάσει στο σημείο να «χτυπήσει» το πρωτάθλημα.

Η πρόθεσή σας είναι να παραμείνετε του χρόνου στον Φωκικό; Πρέπει και εσείς να έχετε αντιληφθεί πως είστε πολύ αγαπητός στον κόσμο της Άμφισσας.

Η αγάπη είναι μεγάλη του κόσμου και το ίδιο ισχύει και για μένα έχω δεθεί με αυτή την ομάδα αλλά από εκεί και πέρα, όπως είπα και πριν επειδή δεν είναι μόνο θέμα δικό μου το να παραμείνω στην ομάδα αλλά και άλλων παραγόντων, θέμα διοικήσεως και αν υπάρχει η ίδια διοίκηση και αν με θέλουν μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος…

Ρωτάω γιατί η πρόταση έχει ήδη γίνει…

Η πρόταση έγινε, όχι σε μένα προσωπικά, αλλά στον αέρα. Επειδή έχω και άλλες προτάσεις και από ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας, θα τα βάλω όλα κάτω στο τέλος θα μιλήσουμε και θέλω να τονίσω ότι τον πρώτο λόγο, ειδικά και όταν πρόκειται για ίδια κατηγορία τον έχει ο Φωκικός.

Θα ήθελα να μάθω, αν ανθρώπινα, υπήρχε κάποια στιγμή που θέλατε να παρέμβετε στο γήπεδο και να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας, αν με λίγα λόγια νιώσατε αδικία σε κάποια φάση ενός παιχνιδιού.

Έχω κάποιες αρχές στην ζωή μου, όπως είχα και σαν ποδοσφαιριστής, παρόλο που έχω την μεγαλύτερη ποινή υποτίθεται για ξυλοδαρμό διαιτητή, κάτι που δεν έκανα, αλλά είχα την πρόθεση και το πλήρωσα, έχω μάθει να κρατάω τα νεύρα μου και να διατηρώ την ψυχραιμία μου, οπότε, στο κομμάτι αυτό που λέγεται προπονητής πρέπει να κρατάς ένα επίπεδο. Δεν πρέπει να ξεσυνερίζεσαι ή να δείχνεις ευάλωτος μπροστά σε οποιονδήποτε διαιτητή και στα μάτια του κόσμου και γενικώς. Κσι επειδή εγώ σαν Μιχάλης Κασάπης έχω μια προσωπικότητα, την οποία είχα σαν ποδοσφαιριστής και επιθυμώ να την κρατήσω και σαν προπονητής , δεν μπορώ να ασχολούμαι με την οποιαδήποτε απόφαση οποιουδήποτε διαιτητή.

Μεγαλύτερο άγχος στον πάγκο ή στον αγωνιστικό χώρο;

Στον πάγκο! Μέσα στο γήπεδο εκτονώνεσαι έχεις να κάνεις με τον αντίπαλο και μπορείς να στηριχθείς στα πόδια σου. Ενώ στον πάγκο πρέπει να στηριχθεί στον άλλων.

Υπάρχουν αγωνιστικά προβλήματα για τον αγώνα της Κυριακής με τη Νίκη Βόλου;

Εκτός των τιμωρημένων Ζυγογιάννη και Δήμα, όλοι οι άλλοι είναι ετοιμοπόλεμοι.

Και δεν μπορώ τέλος να μην σας ρωτήσω για την ΑΕΚ. Βλέπετε φως στον ορίζοντα μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τον Αδαμίδη;

Φως δεν ξέρω αν θα δώ, πρέπει να τον δούμε πρώτα και να μην τον κρίνουμε γιατί έχουμε μάθει στην ΑΕΚ πως πιο πολλά είναι τα λόγια παρά τα έργα, οπότε ας τον δούμε τον άνθρωπο πρώτα και να μην το αδικήσουμε. Ας του δώσουμε μια ευκαιρεία.


View My Stats

Kazino

Παίξτε Δικτυακό Καζίνο στο Kazino 848

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΩΚΙΚΟΥ